Kinderen steunen

Goed doel kinderen

Ons belangrijkste doel is om het leven van kwetsbare kinderen te verbeteren door hen een zorgeloze dag uit te bieden. Help ons mee om een verschil te maken voor kinderen in armoede, kinderen met een beperking en kinderen die langdurig ziek zijn. Laat ieder kind, kind zijn! Lees hieronder welke mogelijkheden er zijn om te steunen.

Help ons mee

Acties organiseren

Werk je bij een school, vereniging of bedrijf en wil je iets voor Fonkel doen? Wij kunnen je hulp goed gebruiken.

Dag sponsoren

Wil je als bedrijf een steentje bijdragen en een Fonkeldag sponsoren? Klik op de knop hieronder voor meer informatie.

Meespelen in een loterij en steunen?

Meespelen loterij

Wil je ons mee helpen en ook kans maken iets te winnen? Dat kan! Lees snel verder over de loterijen.

Word vrijwilliger

Leuk dat je vrijwilliger bij ons wilt worden. Meld je aan en wij nemen zo snel als mogelijk contact op.

Het Fonkelhuis

Dankzij het Fonkelhuis maken wij voor ieder kind dat beperkt wordt in het kind zijn een dierbaar dagje uit mogelijk. Het huis staat midden in Ouwehands Dierenpark en heeft een eigen ingang tot het park. Het Fonkelhuis is een veilige en liefdevolle omgeving met speciale voorzieningen, zoals een verschoningsruimte voor grote kinderen, een rustige en prikkelvrije ruimte, een rolstoel en een bolderkar.

Meer over het huis