Voor bedrijven

Als bedrijf

Wil jij met je bedrijf maatschappelijk verantwoord ondernemen en laten zien waar jullie voor staan?
Doe een bedrijfsgift, word partner of word lid van onze exclusieve huisvrienden club. Je kan ook een Fonkeldag sponsoren of een actie starten met je bedrijf. Samen bereiken we meer, bekijk de opties!

Bedrijfsgift

Partner

Partners zijn bedrijven die een dienst in natura, gesponsord of voor een gereduceerd tarief uitvoeren.

Eenmalig doneren

Huisvriend

Je draagt Stichting Fonkel een warm hart toe en bent ambassadeur van het Fonkel huis.

Maandelijks doneren

Fonkel Dag sponsoren

Een Fonkeldag voor 4 gezinnen gesponsord door jouw bedrijf? Hieronder vind je meer informatie.

Periodieke schenking

Bedrijfsgift

Draag ook een steentje bij door eenmalig of jaarlijks een bedrijfsgift te leveren. jou hulp is altijd welkom.

Doneren na overlijden

Acties organiseren

Kom jij met je bedrijf in actie voor Fonkel? Wij kunnen je hulp goed gebruiken.

Belastingvrij schenken

Eenmalige en perdiodieke donaties aan een goed doel, zoals Stichting Fonkel, zijn vaak geheel aftrekbaar en daarom gunstig voor particulieren en bedrijven.

Het Fonkelhuis

Het Fonkel huisOp 24 juni 2016 is de lang gekoesterde droom uitgekomen en is het Fonkel Huis in Ouwehands Dierenpark Rhenen geopend. Fonkel zet zich in voor kinderen, van 3 t/m 12 jaar, die beperkt worden in het kind zijn. Denk hierbij aan kinderen met een problematische gezinssituatie, kinderen die langdurig ziek zijn, een lichamelijke of verstandelijke beperking hebben maar bijvoorbeeld ook kinderen die speciaal onderwijs volgen of onder de armoedegrens leven.

Meer over het huis