Doneren na overlijden

Doneren na overlijden

Vind je het belangrijk dat er na je overlijden wordt doorgewerkt aan het ideaal waar je zo om geeft? Schenk dan (een deel van) je nalatenschap aan Stichting Fonkel. Daar zijn we je ontzettend dankbaar voor! Steeds meer mensen besluiten (een deel van) hun nalatenschap te schenken aan een goed doel. Omdat ze het belangrijk vinden dat er ook na hun overlijden wordt doorgewerkt aan het initiatief waar ze achter staan.

Laat na via testament

Stel je hebt een goede band met Stichting Fonkel en je wilt ons blijven steunen, ook na je overlijden? Dat is een erg bijzonder gebaar en dit waarderen we enorm. Je kunt een deel van je nalatenschap aan ons schenken, door dit op te nemen in het testament. Klik op de knop voor meer informatie.

Meer informatie?

Doneren na overlijden is tegenwoordig ook mogelijk. Steeds meer mensen nemen dit op in hun testament, waardoor het automatisch geregeld wordt. Wil je onze mooie initiatief na overlijden blijven steunen door middel van een donatie? Een notaris kan met je bespreken wat de mogelijkheden zijn. Wil je meer informatie over Stichting Fonkel neem dan contact met ons op!

Fonkeldag

Tijdens een Fonkeldag worden de kinderen en hun gezin/begeleiders volledig in de watten gelegd. Het Fonkelhuis staat de hele dag tot hun beschikking. Het is de veilige haven van de groep en ze kunnen zich er terugtrekken. Ze beleven een dag waarop ze zichzelf kunnen en mogen zijn, waarop ze zorgeloos spelen, genieten én dierbare herinneringen maken!

Fonkeldag