Huisvriend worden

Huisvriend worden
Het huisvrienden lidmaatschap is een unieke manier om je als bedrijf aan een goed doel te verbinden. Je maakt maatschappelijke impact door Stichting Fonkel te steunen. Iedereen kan Huisvriend worden, en als blijk van waardering mag je onze prachtige locatie een keer gebruiken!

Stichting Fonkel is volledig afhankelijk van donaties en sponsoring. Met jouw Huisvriend-lidmaatschap maak je het mogelijk voor Stichting Fonkel om de betekenisvolle Fonkeldagen voor kinderen met beperkingen te blijven organiseren. Bovendien geniet je als bedrijf van diverse voordelen.

Huisvriend van Stichting Fonkel Voor slechts € 500,- per jaar ben je Huisvriend van Stichting Fonkel en draag je bij aan de onvergetelijke Fonkeldagen voor kinderen met een beperking. Je Huisvriend-lidmaatschap geldt tot wederopzegging.

Als blijk van dank ontvang je:

• Eenmaal per jaar de mogelijkheid om het Fonkelhuis te gebruiken als unieke locatie voor een vergadering, personeelsuitje of evenement, inclusief de optie om Ouwehands Dierenpark te bezoeken tegen een gereduceerd tarief.
  • Een jaarlijkse (netwerk)bijeenkomst in het Fonkelhuis met alle Huisvrienden.
  • Een digitaal ‘Huisvriend van Stichting Fonkel’ PR-pakket, bestaande uit een certificaat, banner en poster. PR pakket: Certificaat, banner en poster
  • Het logo van jouw bedrijf op de Huisvriendenpagina van onze website.
  • Elk kwartaal een digitale nieuwsbrief, zodat je op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen van Stichting Fonkel.”
Lees de voorwaarden van het huis lenen

Huisvriend worden?

Neem contact op

Bekijk hier onze huisvrienden:

Data Rotonde