Zakelijk doneren

Bedrijfsgift

Je helpt ook enorm door een bedrijfsgift te doen! Een bijdrage, klein of groot, is van groot belang voor deze kinderen. Nadat je hebt gedoneerd kun je aan ons vragen om een betaalbewijs voor de boekhouding. Handig voor je eigen administratie of misschien de administratie van het bedrijf waar je werkzaam bent.

Steun jij ons?

Particulier
Zakelijk
Je doneert nu zakelijk
Eenmalig doneren

Bedrijfsgift: eenmalig

Draag ook een steentje bij door eenmalig een bedrijfsgift te doneren. Je betaald bij ons gemakkelijk via Ideal. Wil je een factuur ontvangen? Laat het ons weten.

Maandelijks doneren

Bedrijfsgift: maandelijks

Wil je een vaste vriend worden van onze stichting? Kies een bedrag en meld je aan voor een maandelijkse donatie. De kinderen en wij waarderen je hulp enorm!

Belastingvrij schenken

Belastingvrije schenking

Wil je een belastingvrije schenking doen vanuit een eigen bedrijf of een bedrijf waarin je werkzaam bent? Samen maken we het verschil voor de kinderen.

Gezin bij fonkelhuis

Bedrijfsgift

Een donatie vanuit jouw eigen bedrijf of het bedrijf waar je momenteel werkzaam bent doen? Dat is zeker mogelijk en wij waarderen dit enorm. De bijdrage kan groot of klein zijn, alle beetjes helpen. Dankzij sponsoring en donaties maken we de Fonkeldagen voor kinderen die beperkt worden in het kind zijn mogelijk!

Ik wil eenmalig doneren