NLDoet Fonkel

Help ons mee met een leuke actie!

Ben je betrokken bij een onderwijsinstelling, een vereniging of een bedrijf en overweeg je om je steentje bij te dragen aan Stichting Fonkel? Jouw hulp is van onschatbare waarde, er zijn veel manieren waarop je kunt bijdragen.

cheque foto

Wil jij geld ophalen voor een goed doel?

Er zijn talloze manieren waarop je in actie kunt komen voor Stichting Fonkel. Hier zijn enkele ideeën en mogelijkheden: Doe mee aan een sponsorloop, organiseer een benefietevent, verkoop handgemaakte producten, doe een online inzamelingsactie, ga op een markt staan, bak iets lekkers en verkoop dit, organiseer een sporttoernooi, haal lege flessen en blikjes op en lever deze in, doe een heitje voor een karweitje, organiseer met jouw school/vereniging een sinterklaas/kerst of nieuwjaarsactie.

Stichting Fonkel kan niet bestaan zonder de hulp van bedrijven en particulieren die geld inzamelen middels een actie. Wanneer je een actie gaat starten, laat het ons weten of wij ergens mee kunnen helpen, we denken en helpen graag mee!

Via onze Kentaa actie pagina kun je gemakkelijk een actie starten en sponsoring werven!

Start een actie