Over Fonkel

het fonkelhuis

Fonkelhuis

Het Fonkelhuis is gelegen naast kinderboerderij ‘’ De Grebbehoeve’’ in Ouwehands Dierenpark Rhenen en is onmisbaar voor Stichting Fonkel.

Onky donky dag

Fonkeldag

Een speciale Fonkeldag die de kinderen, de ouders en begeleiders niet snel zullen vergeten. Spelletjes, een lekkere lunch en een uitje naar Ouwehands Dierenpark.

Maandelijks doneren

Wat hebben we bereikt?

Het Fonkelhuis bestaat sinds 24 juni 2016. Sindsdien hebben we samen met alle verwijzers en vrijwilligers al veel kinderen blij kunnen maken.

De ambitities van Fonkel

Onze ambities

Stichting Fonkel heeft de ambitie om uit te groeien tot een landelijk bekende stichting, zodat we nog meer kinderen kunnen ontvangen.

Onze ambassadeurs

Wist je dat Stichting Fonkel ook samenwerkt met een aantal ambassadeurs? We zijn erg blij met hulp van verschillende ambassadeurs.

Ons team | Fonkel

Ons team

Ons team bestaat uit een aantal vaste medewerkers en heel veel vrijwilligers. Gezamenlijk zorgen wij voor een onvergetelijke dag voor de kinderen.

Mascotte Fonkel | Fonkel

Mascotte Fonkel

Onze mascotte Fonkel ontvangt kinderen op een Fonkeldag. Hij laat de kinderen stralen en brengt hen een lach op het gezicht.

Nieuws

Wil je alle ins en outs weten rondom Stichting Fonkel? Weten welke leuke acties er lopen? Neem dan een kijkje op onze nieuwspagina.

Kind aanmelden via een partnerstichting

Kind aanmelden via partnerstichting

Stichting Fonkel nodigt kinderen uit via diverse verwijzers. Dit zijn erkende instanties en stichtingen die precies weten welke kinderen in aanmerking komen voor een Fonkeldag. Daarnaast bieden de verwijzers meestal de professionele begeleiding voor de kinderen. Ben jij ingeschreven bij een erkende instelling of stichting die zich inzetten voor kinderen die binnen onze doelgroep vallen? Ga dan naar de verwijzers-pagina om te bekijken of deze stichting partner is van Fonkel. Neem contact op met jouw stichting of vereniging zodat je mee kunt met de eerst volgende Fonkeldag!

Uitleg en Verwijzer worden