Kinderen met een beperking

Stichting Fonkel zet zich in voor kinderen, van 3 t/m 12 jaar, die beperkt worden in het kind zijn. Denk hierbij aan kinderen met een problematische gezinssituatie, kinderen die langdurig ziek zijn, een lichamelijke of verstandelijke beperking hebben maar bijvoorbeeld ook kinderen die speciaal onderwijs volgen of onder de armoedegrens leven.

Steunen? Klik hier

Stichting Fonkel

Een dagje uit is helaas niet voor ieder kind vanzelfsprekend. Stichting Fonkel vindt dat elk kind zorgeloos moet kunnen spelen en genieten. Zich gezien en gehoord voelen en onvergetelijke herinneringen maken. Dit kan allemaal in de liefdevolle en veilige omgeving van het Fonkelhuis. Stichting Fonkel richt zich niet op één beperking of ziekte. Bij ons is elk kind dat beperkt wordt in het kind zijn, om welke reden dan ook, welkom!

Alles over Fonkel

De kinderen waar wij ons voor inzetten

Kinderen voor wie wij ons inzetten:

•     Kinderen met een problematische gezinssituatie;
  •     Kinderen met een lichamelijke of verstandelijke beperking;
  •     Kinderen die speciaal onderwijs volgen;
  •     Kinderen met een ernstig zieke of terminaal zieke ouder;
  •     Kinderen uit een gezinsvervangend tehuis;
  •     Kinderen die onder de armoedegrens leven;
  •     Kinderen die langdurig ziek zijn.
  •     Kinderen met autisme, downsyndroom, kanker, reuma, stofwisselingsziekte, auto-immuunziekte of noem maar op.

Kortom, we zijn er voor kinderen die een leuk dagje uit hard nodig hebben. Zij zetten in het Fonkelhuis even hun zorgen opzij. Niet alleen beleven ze zo een heerlijke dag, het geeft ze ook weer veerkracht voor de toekomst. Het hele gezin is welkom, dus broertjes en zusjes ook!.

Steunen? Klik hier