Level Consultancy is officieel Partner en Huisvriend van Stichting Fonkel!

Met trots kunnen we naar buiten brengen dat Level Consultancy gevestigd in Veenendaal Partner en Huisvriend is geworden van Stichting Fonkel!

Huisvriend Level Consultancy

Level wil zich graag maatschappelijk inzetten en vindt net zoals ons dat ieder kind kind moet kunnen zijn. Dankzij donaties/sponsoring van partners kunnen wij de Fonkeldagen voor kinderen die beperkt worden in het kind zijn blijven organiseren. Met ingang van heden zal Level Consultancy middels diverse acties zich actief gaan inzetten voor Fonkel. Hier zijn wij ontzettend blij mee!

Wat doet Level Consultancy?

Level Consultancy is een nieuwe dienstverlener die beschikt over ongeëvenaarde kennis, inhoudelijke deskundigheid én praktische werkervaring in de markt! Level Consultancy richt zich op het samenbrengen van vraag en aanbod binnen de lokale overheid, specifiek binnen de vakgebieden WOZ, Waarderen, Basisregistraties en Belastingen. Het bieden van de juiste (tijdelijke) oplossing voor de gerichte (tijdelijke) vraag is hun doel. Dit doen ze door het aanbieden van ervaren medewerkers die vanaf dag één ‘het niveau’ bieden dat de klanten verwachten. Tevens bieden ze Consultants/Projectleiders aan voor tijdelijke projecten binnen de lokale overheid, zoals implementatiebegeleiding en pakketselectietrajecten.

Wil jij je ook als bedrijf inzetten voor Stichting Fonkel?

Bekijk de donatiemogelijkheden Ga terug naar het overzicht