Fonkel Dag | Een speciaal uitje

Uitleg en Verwijzer worden van Fonkel

Fonkel nodigt kinderen uit via diverse verwijzers. Onze verwijzers zijn erkende instanties, stichtingen en verenigingen die de belangen behartigen van de bij hen aangesloten leden.

Aanmelden verwijzer
Uitleg en Verwijzer worden

Deze verwijzers zetten zich in voor dezelfde doelgroep als Fonkel, namelijk: kinderen die beperkt worden in het kind zijn, in welke vorm dan ook. Denk bijvoorbeeld aan: Stichting Downsyndroom, Vereniging Kinder Kanker Nederland, Jeugdzorginstelling Entrea maar ook speciaal onderwijs. Bekijk onze huidige verwijzers.

Klik hier om aan te melden

Hoe werkt het

Hoe werkt het?

We zoeken samen met de verwijzers één of meerdere data. We sturen de verwijzers een gastenlijst toe. De verwijzers zoeken onder hun leden kinderen die in aanmerking komen voor een Fonkel Dag en nodigen hen met hun ouders of begeleiders uit. Na het terug krijgen van een ingevulde gastenlijst sturen wij de dagplanning en organiseren de volledige dag. De verwijzer hoeft dus alleen de groep te selecteren en informatie toe te zenden. Stichting Fonkel werkt op maat, zodra er speciale behoeften zijn vanuit de verwijzers/doelgroep passen wij de dag hierop aan. Er is van alles mogelijk in overleg.

Ben je of werk je zelf voor een vereniging, stichting of instelling die zich inzet voor kinderen die beperkt worden in het kind zijn en wil je hen graag een onvergetelijke dag bieden? Klik op de knop hieronder.

Klik hier om aan te melden