Coronavirus update

Coronavirus update

27 -01-2021

Helaas moeten we nog wat langer gesloten blijven. Wel loopt de voorinschrijving voor de Fonkeldagen door. Wij hopen snel weer kinderen in ons mooie huis in Ouwehands Dierenpark te ontvangen.

15-12-2020

In lijn met de landelijk afgekondigde maatregelen met betrekking tot COVID-19 sluiten wij onze deuren nogmaals. Deze keer voor een periode van 5 weken vanaf 15 december 2020. Per mail kunt u ons bereiken deze wordt incidenteel gelezen.

12-05-2020

Goed nieuws! Ouwehands Dierenpark gaat 18 mei weer open. Dit geeft Fonkel ook weer meer mogelijkheden. Komt u bij ons op bezoek in het Fonkel huis? Lees dan eerst via onderstaande linkjes onze protocollen!

Protocollen:

KLIK HIER: Fonkel in 1,5 m economie protocol

KLIK HIER: Veiligheid en hygiëne protocol

KLIK HIER: Thuisblijf regels

06-05-2020

Helaas nog geen duidelijkheid wanneer we weer Fonkeldagen kunnen gaan organiseren. Wel zijn we druk bezig met het maken van protocollen wanneer we open kunnen. Zodra deze protocollen gemaakt zijn zullen deze hier geplaatst worden.

26-03-2020

Alle dagen zijn tot 1 juni aanstaande geannuleerd. Wij hopen van harte dat we vanaf 1 juni aanstaande de draad weer kunnen oppakken en jullie weer in real life te kunnen ontmoeten.

Ons team en al onze vrijwilligers kijken er ontzettend naar uit om weer groepen kinderen en gezinnen te mogen ontvangen in ons prachtige Fonkel huis. Voor nu willen wij jullie en achterban voor de komende periode het allerbeste wensen.

16-03-2020

Vanmorgen hebben wij een moeilijke maar noodzakelijke beslissing genomen. Stichting Fonkel annuleert met ingang van heden alle Fonkeldagen tot 6 april aanstaande conform advies van de overheid. We zien het als onze verantwoordelijkheid dit te doen voor onze gasten en vrijwilligers. We zullen het Fonkel huis tijdelijk sluiten. We doen dit met pijn in ons hart maar dit voelt voor ons nu het beste om iedereen te beschermen en verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

Namens het bestuur, management en kantoorteam van Stichting Fonkel