Harley tour en Charity Dinner @Librije geslaagd evenement!

Harley tour en Charity Dinner @Librije geslaagd evenement!

In de ochtend van 15 september verzamelden de deelnemers van het eerste deel van de Harley tour zich bij het Fonkel Huis te Rhenen. Zij werden ontvangen met een kopje koffie en een heerlijk worstenbroodje. Een dertig tal motoren vertrokken rond 11.00 uur met indrukwekkend geluid voor de tour met onderweg diverse leuke stops. De tour had uiteindelijk de Librije in Zwolle als einddoel.

Rond 16.30 uur verzamelden de overige genodigden zich bij de Librije voor het tweede deel van het event. De motorrijders werden verwelkomd bij het restaurant door de overige gasten. Vervolgens volgde er een compleet avond programma vol exclusieve lekkernijen, optredens van diverse artiesten een veiling met prachtige veiling items die een mooi bedrag opleverden voor stichting Fonkel.

Waanzinnig trots zijn wij met alle giften en donaties. Hiermee kunnen wij weer vele kinderen met een zorgelijk bestaan een onvergetelijke dag bezorgen.

Veel dank aan alle betrokkenen!