HIGH FIVE DAY

HIGH FIVE DAY

16 april 2020

Vandaag is het internationale High Five dag! We hebben dankzij jullie virtuele High Five’s tot nu toe een prachtig bedrag van € 700,- euro opgehaald voor Fonkel! Veel dank hiervoor ?

In de zomer staan ontzettend veel onvergetelijke Fonkeldagen gepland. Onze vrijwilligers, het bestuur en het kantoorteam staan te popelen om deze dagen weer te organiseren voor alle kinderen die zich hier op verheugd hebben. Juist na een langere tijd isolatie zijn deze dagen ontzettend belangrijk.

Nog geen High Five gegeven?
Help ons dan door middel van een tikkie-donatie van 5 euro of meer! Kies zelf een bedrag naar keuze en help Fonkel deze tijd door!

Ga naar tikkie: https://tikkie.me/pay/OnkyDonky/hT8d8nhhHVnvGCvt3Qbs6e

HIGH FIVE DAY @ Fonkel ???

Wij willen door met stichting Fonkel! Donderdag 16 april 2020 is het Nationale HIGH FIVE DAY!

Geef jij stichting Fonkel een virtuele high five door middel van een tikkie-donatie van 5 euro, dat kan vanaf nu!

Steun jij Fonkel met een Virtuele High Five?

Reden:
Stichting Fonkel geeft kinderen met een beperking een onvergetelijke dag in Ouwehands Dierenpark. Fonkel ligt op dit moment helemaal stil. Geen Onky dagen, geen blije kindergezichtjes en geen inkomsten. Ondanks alles blijven wij altijd positief en gaan uiteraard door met alles wat we op het moment kunnen doen!

*Op 16 april zullen we de tussenstand bekend maken.