Kim-Lian van der Meij leest voor uit Dierendorpje

Kim-Lian van der Meij leest voor uit Dierendorpje

Nationale Voorleesdagen 2021

De Nationale Voorleesdagen zijn dit jaar van 20 tot en met 30 januari. Voorlezen is gezellig, het is knus, het maakt je leuker en bovendien is het goed voor de woordenschat en taalontwikkeling van je kindje. Onze Goede Vrienden Kim-Lian van der Meij en Gitte Spee zijn de auteurs en illustrator van de dierenboekenreeks Dierendorpje. Kim-Lian heeft speciaal voor Fonkel een video gemaakt, waarin zij voorleest uit één van de boekjes. Bekijk hier de video.

Wil je ook je kindje voorlezen uit het boekje Dierendorpje? Dat kan! Koop nu het boekje voor € 14,95 (gratis verzending). De volledige opbrengst gaat naar Stichting Fonkel. Hiermee kunnen we kinderen die beperkt worden in het kind zijn onvergetelijke Fonkeldagen laten beleven.

Dierendorpje

Verhaaltjes op rijm en liedjes. Muziek via Spotify / Itunes en Youtube

Dierendorpje, dierendorpje hier niet zo heel ver vandaan
dierendorpje, dierendorpje zie je het al staan?

Een lief boek met acht verhaaltjes op rijm geschreven over o.a. Zebra die leert oversteken, Mol die bang is in het donker en Nijlpaardje dat voor het eerst gaat zwemmen.

8 liedjes die aansluiten op de verhaaltjes, gezongen door Kim-Lian van der Meij. Te beluisteren/streamen via youtube, spotify, itunes, applemusic. Een feest der herkenning voor peuters en kleuters.

Geschreven door Gitte Spee en Kim-Lian. Illustraties Gitte Spee

Koop nu

(Levertijd circa 2 a 5 werkdagen)