Oliebollen Drive Thru!

Heerlijke verse oliebollen op 30 en 31 december via de Drive Thru van Stichting Fonkel!

Oliebollen waarmee je ook nog eens het goede doel steunt! Vanuit je warme auto haal je gemakkelijk je oliebollen via de sfeervolle Drive Thru.

Stichting Fonkel gelegen in Ouwehands Dierenpark te Rhenen heeft door de huidige Corona maatregelen hun Benefiet Diner van 16 december helaas moeten afzeggen. Een grote teleurstelling, mede omdat zij op deze benefiet avond altijd een groot bedrag ophalen waarmee de prachtige Fonkeldagen georganiseerd kunnen worden. Juist nu zijn deze dagen extra hard nodig. Maar het team van Stichting Fonkel gaat niet bij de pakken neerzitten, zij hebben namelijk een Oliebollen Drive-Thru georganiseerd!

Heerlijke ambachtelijke oliebollen, vers gebakken door een echte kok! Waarmee je óók nog eens het goede doel steunt want de opbrengst gaat 100% naar de stichting. Op aankomende donderdag 30 december van 09.00 tot 17.00 uur, en op aankomende vrijdag 31 december van 09.00 tot 14.00 uur staan er kramen bij het Fonkel huis in Rhenen op parkeerplaats P2 van Ouwehand/parkeerplaats Sportpark Candia. Vanuit je warme auto haal je gemakkelijk je oliebollen via de sfeervolle en gezellige Drive-Thru!

Daarnaast leveren ze oliebollen op de werklocatie óf bestel een voucher en geef deze aan je thuiswerkende medewerker. Met deze voucher kan men de oliebollen afhalen bij de Drive-Thru! Ook kunnen ze oliebollen leveren op zorglocaties. Verras je bewoners/cliënten met een verse oliebol voor het goede doel! De bezorging gaat in overleg.

Bestellingen kunnen makkelijk via de app: 06 53 19 81 35, of per mail: info@staging-onkydonkynl.kinsta.cloud Je ontvangt een tikkie voor de betaling. Of kom langs!