Drie stichtingen slaan de handen ineen voor kinderen waarvan een ouder ernstig ziek is

Donderdag 17 en vrijdag 18 november 2022

Samenwerking Droomdag en Drive for Life

Stichting Droomdag, Fonkel en Drive for Life slaan de handen ineen om op donderdag 17 en vrijdag 18 november een prachtige herinnering te creëren voor kinderen waarvan een ouder ernstig ziek is.

De dagen starten om 10.00 uur bij het Fonkel huis in Ouwehands dierenpark Rhenen. Hier komen de gezinnen aan in spectaculaire auto’s onder begeleiding van motoren. Naast deze bijzondere auto’s is de politie en brandweer ook aanwezig! De dag zit vol verassingen en mooie momenten. Alle wensen en dromen van de gezinnen worden vervuld. Er is bijvoorbeeld een kapper en visagie aanwezig, de dierentuin wordt als echte VIPS bezocht, ieder gezin heeft een eigen fotograaf mee en ze worden volledig in de watten gelegd.

Het gezamenlijk doel van de drie stichtingen: Een dag creëren waarop de kinderen weer even zorgeloos kind kunnen zijn en een onvergetelijke herinnering kunnen maken met het gezin.

Anneke de Boer, directeur Stichting Droomdag:
“Waardevol om door het bundelen van de krachten, voor al deze gezinnen een onvergetelijke herinnering te creëren. Mede door deze samenwerking, bereiken we zo steeds meer gezinnen die we een Droomdag zo ontzettend gunnen.”

Samenwerking

Alle drie de stichtingen zetten zich in voor kinderen met een zorgelijk bestaan en willen hen een onbezorgde dag genieten bezorgen. Elk op hun eigen manier: Stichting Droomdag organiseert een onvergetelijke dag volledig gericht op de wensen en dromen van het gezin. Stichting Fonkel organiseert een dierbare dag uit vanuit Ouwehands Dierenpark. Drive for Life zet de kinderen volledig in de spotlight door het vervoer met spectaculaire auto’s. Een mooie match wat gezamenlijk twee prachtige dagen gaat organiseren.

Corinne van de Belt, aanjager Stichting Drive for Life:

‘’Wij hadden eigenlijk de laatste rit gereden maar deze konden we niet laten gaan. Onwijs leuk! We komen met een kleuren pallet aan auto’s en wat voor een auto’s.’’