Sofie en Hans Kraay jr. in actie voor Stichting Fonkel bij Keepersaction!

Sofie en Hans Kraay jr. in actie voor Stichting Fonkel bij Keepersaction!

Op zondag 5 september vond de keepersdag van keepersschool Keepersaction plaats op het sportpark in Zetten. De dag bestond uit trainingen, spelletjes, geld ophalen voor het goede doel en de onthulling van de beste keepers van het jaar! Ambassadeurs Sofie en Hans Kraay jr. van Stichting Fonkel waren hierbij aanwezig. Naast een geweldige sportieve dag werd er een cheque van 750 euro aan Stichting Fonkel overhandigd. Daarnaast heeft Hans Kraay jr. bekend gemaakt dat Cleon van Meerten en Justin Ockers de beste keepers van het jaar zijn geworden!

Jan en Danny Lücke (eigenaars Keepersaction) steunen Stichting Fonkel door een bedrag per inschrijving structureel te doneren aan Stichting Fonkel. Met een deelname aan de keepersdag of inschrijving voor de keepersschool steun je Fonkel en bezorg je een kind met een beperking een onvergetelijke dag!

Jan en Danny Lücke: ‘’wij zijn net als Fonkel van mening dat elk kind, kind moet kunnen zijn. Elk kind moet zorgeloos kunnen spelen en genieten. Elk kind moet onvergetelijke fijne herinneringen kunnen maken. Elk kind moet zich gezien en gehoord voelen. Op deze manier kunnen wij samen met onze deelnemers ervoor zorgen dat kinderen met een beperking een onvergetelijke dag kunnen beleven. Wij vinden het belangrijk als Keepersschool hieraan bij te dragen!

Stichting Fonkel

Fonkel zet zich in voor kinderen, van drie tot en met twaalf jaar, die beperkt worden in het kind zijn. Denk hierbij aan kinderen met een problematische gezinssituatie, kinderen die langdurig ziek zijn, een lichamelijke of verstandelijke beperking hebben maar bijvoorbeeld ook kinderen die speciaal onderwijs volgen of onder de armoedegrens leven. Een dagje uit is niet voor ieder gezin/kind vanzelfsprekend. Stichting Fonkel vindt dat elk kind, kind moet kunnen zijn. Dit kan in de liefdevolle en veilige omgeving van het Fonkel huis.