Spijkerbroeken Gala maakt het verschil!

Spijkerbroeken Gala maakt het verschil!

Vrijdag 1 november 2019 | Studio A12| Bunnik

”Samen maken wij het verschil voor heel veel kinderen” dat is zeker gelukt! Het fantastische bedrag: € 172.500 is opgehaald voor 5 goede doelen namelijk: Stichting Care4BrittleBones, Stichting Terre – Rett Syndroom Fonds, Kindertheater UMC, KanjerKetting en Fonkel.

Het was een gezellige, feestelijke maar ook emotionele avond. De presentatie van de goede doelen hebben veel indruk gemaakt. Het gaf nog meer bevestiging in hoe waardevol deze goede doelen zijn. We zijn de genereuze gevers ontzettend dankbaar!

Primeur:

Deze avond was extra bijzonder voor stichting Fonkel! Het bestuur van Stichting Spijkerbroeken Gala heeft unaniem besloten Stichting Fonkel als vast doel toe te voegen aan het jaarlijkse Spijkerbroeken Gala. Wauw! Wat zijn wij hier blij mee, fantastisch!