Benefiet Pubquiz voor Stichting Fonkel @Ouwehands Dierenpark Rhenen 2024

Heeft een dolfijn tanden? Welke kunststroom is ontstaan in de 16e eeuw? Waar staat de afkorting SWAT voor? Heb jij zin een een gezellige avond met uitdagende vragen? Noteer dan woensdag 5 juni 2024 alvast in jouw agenda. Dan organiseren wij de Benefiet PubQuiz voor Stichting Fonkel.

De enige echte Quizmasters van Rhenen: Reinoud Dirksen en Marijn van Dijkhuizen komen speciaal voor het goede doel de presentatie van de Benefiet Pubquiz verzorgen.

Vorm een team met je slimste (en leukste) vrienden, collega’s of familieleden en bereid je voor op 8 rondes. Elke ronde bestaat uit 10 pittige vragen. Durf jij de uitdaging aan te gaan met jouw team en te strijden voor mooie prijzen, eeuwige roem en natuurlijk voor het goede doel.

Maar dat is nog niet alles! Wil je jouw kans op mooie prijzen vergroten? Doe dan mee met onze spannende loterij, waarbij je leuke prijzen kan winnen. Met een win kans van 1 op 4! Loten zijn ter plekke verkrijgbaar voor slechts €5 per lot.

Om alvast in de stemming te komen kan je, voordat de pubquiz begint, genieten van een heerlijke Pubhap. Op het aanmeldformulier kan je aangeven of je hier gebruik van wil maken.

Kom en doe mee aan een avond vol plezier en betekenis Terwijl jij geniet van een gezellig avondje uit draag je ook meteen bij aan het goede doel. De volledige opbrengst van deze avond zal worden gedoneerd aan Stichting Fonkel, waarmee we een dagje uit mogelijk maken voor kinderen die beperkt worden in het kind zijn, door ziekte, armoede en andere uitdagingen.
Jouw aanwezigheid op deze avond maakt het verschil!

In het kort:

Datum:            Woensdag 5 juni 2024

Locatie:           Ouwehands Dierenpark, ontvangst in het Fonkelhuis

Aanvang:       18.00 uur (Pubhap)

19.30 uur (Start Pubquiz)