Onky Donky heet nu Stichting Fonkel!

Een nieuwe naam en een nieuw jasje. Na uitgebreid onderzoek onder de gezinnen, vrijwilligers en donateurs is besloten dat we onder de naam Stichting Fonkel verder gaan. De naam omvat exact wat wij doen namelijk ieder kind laten stralen en fonkelen. Op 15 december 2022 op ons benefietdiner hebben wij onze nieuwe naam onthuld met een animatie. Benieuwd naar deze video?

Kijk dan hier de onthulling video

Vervolgens hebben wij op 20 januari met het bestuur, kantoorteam, alle vrijwilligers, sponsoren en andere betrokkenen geproost op de nieuwe naam. Locoburgemeester en kinderburgemeester van Rhenen hebben het nieuwe logo op het huis onthuld. Het was een fijne avond met alle betrokkenen en start van Stichting Fonkel!

Bij een nieuwe naam hoort natuurlijk ook een nieuw jasje. Er is een volledig nieuwe huisstijl ontwikkeld.

Bekijk hier de nieuwe huisstijl

Fonkelhuis