Doneren

Doneren aan Stichting Fonkel

Duizenden kinderen hebben het moeilijk vanwege een problematische thuissituatie, ziekte, armoede of een beperking. Hierdoor is voor deze kinderen een dagje uit niet vanzelfsprekend. Stichting Fonkel biedt hen een dag waarop zij zorgeloos mogen spelen, genieten, lachen en volledig kind zijn.

Doneer aan Stichting Fonkel en zorg samen met ons ervoor dat ieder kind, kind kan zijn.

Wist je dat een donatie aan Stichting Fonkel fiscaal aftrekbaar is: Bereken hier!

Ja, ik help mee!

Particulier
Zakelijk
Je doneert nu particulier
Je doneert nu zakelijk

Het Fonkelhuis

Dankzij het Fonkelhuis kunnen wij voor ieder kind wat beperkt wordt in het kind zijn een dierbare dag uit mogelijk maken. Het huis staat midden in Ouwehands Dierenpark en heeft een eigen ingang tot het park.

Het Fonkelhuis is een veilige en liefdevolle omgeving met speciale voorzieningen zoals een verschoningsruimte voor grote kinderen, een rustige en prikkelvrije ruimte, er is een rolstoel en bolderkar aanwezig.
Hier kunnen zij onder het bezoeken van de dierentuin heerlijk lunchen, spelen en ontspannen en rusten. Zo maken we een dagje uit voor ieder kind vanzelfsprekend!

Meer over het huis