Ontmoet ons team

Ontmoet ons team

Stichting Fonkel bestaat uit vrijwilligers, bestuursleden en medewerkers die allemaal Stichting Fonkel een heel erg warm hart toedragen. Op deze pagina willen we je een goede indruk geven van ons team. Wij hebben drie medewerkers parttime in dienst (1.8 fte).

Team Stichting Fonkel

Het Kantoorteam

Het kantoorteam werkt iedere dinsdag, woensdag en donderdag op kantoor in het Fonkelhuis.

Ingrid van den Berg – Operationeel Manager
Saskia van Ommen – Communicatie & Events
Mirjam Zeegers – Administratie

Bestuur Stichting Fonkel

Het Bestuur

Het bestuur heeft de stichting opgericht en bestaat uit 6 leden zij zetten zich volledig belangeloos/vrijwillig in.

Josje Wiggers – Voorzitter
Marlies Boekhoorn – Initiatiefneemster
Ans Heintzberger – Penningmeester
Corinne Delcliseur – Bestuur
Remko Peters – Bestuur
Eugène Kuisch- Bestuur

Team Fonkel

De vrijwilligers

De Fonkeldagen worden begeleid door onze groep van 50 top vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat de gezinnen op een Fonkeldag aan niets ontbreekt. Zonder de belangeloze inzet van onze vrijwilligers kan het Fonkelhuis niet te bestaan.

vrijwilligers

Word jij onderdeel van ons team?

De Fonkeldagen worden volledig van a tot z begeleid door onze groep van 45 topvrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat het de gezinnen op een Fonkeldag aan niets ontbreekt.

Het vrijwilligersteam van Stichting Fonkel is inmiddels heel enthousiast en hecht. Meerdere keren per jaar komen de vrijwilligers samen in het Fonkelhuis voor een gezellige en informatieve bijeenkomst. Zonder de belangeloze inzet van onze vrijwilligers kan het Fonkelhuis niet bestaan. Op dit moment hebben we geen nieuwe vrijwilligers nodig voor de Fonkeldagen. Wil je toch graag als vrijwilliger voor Stichting Fonkel aan de slag, dan zetten we je graag op de wachtlijst.. Wanneer een vrijwilliger zich afmeldt, nemen we contact op.